Vrácení a reklamace
Reklamační proces - Vrácení zboží
ZDE si stáhněte reklamační formulář a vyplňte jej. Zboží zabalte ideálně do originálního obalu, případně využijte jiný vhodný obalový materiál k zaslání. Nezapomeňte, prosím, přiložit veškeré doplňky, se kterým jste zboží obdrželi. Do balíčku vložte také vyplněný reklamační formulář a fakturu, kterou jste od nás obdrželi.
Zakoupené zboží můžete vrátit bez udání důvodu do 14 dnů od doručení.
Celý balíček, zabalený podle výše uvedeného, pošlete na adresu:
MAARTEN s.r.o.
Komerční 466
251 01 Nupaky
Zabalení a přeprava zásilky musí být bezpečná. Nemůžeme převzít odpovědnost za balíčky, které byly během přepravy poškozeny či ztraceny! Zboží nezasílejte na dobírku. Takto zaslané zboží nepřebíráme.
Přeprava, přebrání a kontrola zásilky může trvat až 10 dní. O způsobu vyřízení reklamace vás budeme informovat emailem. Na kompletní vyřízení reklamace máme až 30 dní, ale snažíme se vše řešit co nejrychleji.
V případě vyřešení reklamace vrácením částky na Váš bankovní účet, odešleme peníze zpět ihned po dořešení reklamace. Nezapomeňte, že převod peněz může trvat 2 - 5 pracovních dní dle způsobu platby, vaší banky, atp.